against the headache i can't win

Usch vad mitt huvud har börjat värka de senaste timmarna. Och så pendlar jag mellan att dö av svett och att frysa ihjäl. Tyck synd om mig! Fredrik jobbar ikväll, jazzklubb på Brandgaraget. Var ett tag sedan han jobbade nu, så det är bra att han får göra det- han tycker om det. Jag är riktigt riktigt rastlös måste jag erkänna, men jag har inte riktigt någon kraft i kroppen till att göra något.

Tittade på Bowling for columbine tidigare, den är verkligen sjuk. Eller inte sjuk på det sättet, utan det är bara ytterliggare ett bevis på hur dumma Amerikaner är. De ligger liksom kvar i 1800- talet, de kom aldrig därifrån. Med vapenindustrin och sånt, tänker jag då. Den är verkligen sevärd, och man får sig utan tvekan en tankeställare.


Jag ska ta och göra ytterliggare en kopp té med myycket honung och sedan ska jag titta på Teen Mom. Ha en bra kväll! (:



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Jag tycker synd om dig. Vet ju själv hur illa man kan må. USCH!

Hur har du fått tag på Bowling for Columbine? Jag vill se den. Har bara sett delar av den, men vill se hela.

Det amerikanska samhället är sjukt, men: vårt samhälle är inte heller riktigt friskt. Det finns också dubbeltmoral och hykleri här. Även om vi inte tänker på det i vardagen....... Tyvärr.......



Må så bra!

Puss o kram

Mammsen

2010-04-28 @ 10:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0