and i get lost in the world

Goddag, allihop! Är hemma idag med, vill liksom inte ta tag i något. Bara strunta i allt och vara. På något vis. Inte det att jag gått och blivit deprimerad igen, jag ser bara ingen anledning till att bry mig. Men det som gör det så himla jobbigt är att jag inte kan prata med någon, jag kan inte ens skriva av mig för min dagbok är trasig. >: Så även idag är jag hemma. Har spenderat två timmar med näsan i Så länge vi båda andas, helt försvunnen. Sedan ringde det i Fredriks telefon och förstörde stämningen, så då bestämde jag mig att försöka städa ur LasseMajas bur (våran chinchilla), men upptäckte att vi inte hade någon kattsand, så det blev ett ganska hjälplöst försök och han blev jättearg på mig. Jag försökte skrapa bort det värsta och sedan fyllde jag på en burk med en speciell sand som han rullar sig i för att tvätta pälsen, då blev han lite gladare. (:

Nu ska jag hur som haver faktiskt spela wow, gömma mig långt borta från mina tankar och dricka kaffe. Bye now!



Btw, så fyller min bäsis arton idag! Grattis Jocke! :D :D <3


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hmmmmm. Latmask-:)

Hoppas ändå du får en trevlig kväll.

Har du förresten kollat på ICAs reklam och försökt att stretcha Stig? Prova. Den är skitkul. Men kom ihåg att ha med ljudet-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-04-22 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0