and my stomach is screaming

Otroligt skönt att komma hem idag. Har haft sprängandes huvudvärk hela dagen. Och det första vi fick reda på imorse var att vi ska förbereda inför svenska nationella proven nu. Så idag har vi läst igenom ett hyffsat tjock häfte med bara texter som är inför provet, och vi har även fått påbörja det muntliga anförandet vi ska ha nästa vecka. TRÅKIGT! Och skrivdelen i provet som är om två veckor är en sittning på fem timmar! >: Jag hatar prov.

Lunchen idag var inte alls bra, kocken måste ha varit stressad eller nåt för potatisen knastrade när man försökte skära den, så nu är jag superhungrig och Fredrik står vid spisen och gör korvstroganoff! Nams.

Jag ska komma ihåg att ringa Bup idag också.. måste göra det nu! Jag har lyckats boka in två möten på samma tid, vilket var jäkligt dumt. På onsdag halv fyra ska jag ha mitt sista möte på Bup, och klockan fyra ska jag till vuxen psykiatrin igen. Jaja. Ha en bra kväll alla! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0