and the day just passed by

Hejhej! Var inte hemma på hela helgen, så jag blev riktigt osocial där ett tag. Men det var en mysig helg, och en ny TV fick vi dessutom! Av Fredriks lillasysters pojkvän. Awesome.

Jag och Fredrik har blivit erbjuden två lägenheter i Sundsvall nu, hurra. Och biljetterna till Metaltown är beställda, hurra. Men jag känner mig riktigt pessimistisk idag, hurra. Har så himla mycket tankar och funderingar, som ställer till det istället för att hjälpa. Jag vet att allt kommer lösa sig, men frågan är hur? Hur kommer det bli? Nej, jag orkar inte tänka- vill låsa in mig någonstans med en kanna té, ett täcke, mysiga sunkiga kläder och Så länge vi båda andas. Glömma denna dag, och se fram emot morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0