coffee, sunshine and wow!

Solen skiner här i hudik, och det är ganska varmt. Har alla dörrar och fönster öppna, och kaffebryggaren puttrat för fullt. Även denna morgon blev det till att läsa någon timme innan jag och Fredrik klev upp. Precis när han klev upp ringde Conney och sa att han måste skynda sig ner till brandgaraget för att det är några som var innelåsta där. Haha, jobbigt (x Så nu är han där och räddar de stackarna.

Ikväll ska till Mia efter middagen, och efter det blir det bockarna! Tror det kommer vara mycket folk ute idag, men. Ska blir riktigt roligt! Jag har lyckats få Fredrik att vara chaufför i alla fall, det känns bra! Men jag vet ju att jag är ganska lättpåverkad, så jag ska se till att fylla kroppen med mycket vatten och mat idag så jag inte blir superdålig. Nu så är kaffet klart, så jag ska hämta en kopp och sedan sätta igång lite wow!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ooops. Jag kanske inte ska läsa det här-:)



Ha så roligt Sessan. Det går att ha på en lättöl också-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-04-07 @ 17:08:39
Postat av: MiaMaria

...tack för en jätterolig kväll! :)

<3

2010-04-09 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0