do i fight or let it die?

Morning sunshines! Det är verkligen så skönt med fredag idag, eller hur?! Jag skulle ha blivit galen om det "bara" var torsdag eller så. Är så sjukt trött, vet inte alls varför. Fast jag kanske måste erkänna att jag gick och la mig senare än jag tänkt igår, så det kan ju vara därför. Nu sitter jag i skolan i alla fall, har studyhall men jag ska nog göra Projekt Arbetet istället. Ska göra personblad och beskrivning på boken så jag vet hur allt ska vara. Min tanke är att det ska handla om en ung tjej i en helt vanlig svensson- familj som har starka ätstörningar och självskadebeteende, och hennes bästa kompis börjar bli jättekonstig, byta umgänge och helt plötsligt håller hon på med narkotika och så.

Tror det kan bli bra! Och självklart på detta måste jag lyssna på Bullet for my Valentine! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0