Don't say

God morgon på er! Jag vaknade med ett ryck imorse, drömde jätteäckliga drömmar! Det var jättehemskt! Jag har en otrolig stark fobi för spindlar, och inatt/ morse drömde jag att vi blev omringade av taranteller! Både små och stora. Alldeles håriga var de. Usch, jag får nästan ångest bara av tänka på det. (x Så det var faktiskt riktigt skönt att vakna! Nu har jag ätit frukost i all dess mening, och läst en timme eller så. Lyssnar på gammal Linkin Park. Ska spela lite :D Tills Fredrik kliver upp i alla fall.

Men är det något jag inte alls förstår, så är det att långfredagen är en "fest"dag! Jag kan förstå att man kanske vill ut och fiska eller så (inte för att jag själv skulle ut på isen så här långt in på året), men att det ska vara en massa alkohol med i bilden förstår jag inte alls. Menmen, nu är ju jag dansk oxå så! Kan vara därför. ^^


Jaja, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0