interview with a vampire

Jag måste erkänna att jag känner mig ganska ensam just nu.. Känns som om jag är den enda som sitter ensam ikväll x) Fast egentligen har jag inga problem med att vara ensam ibland, det kan vara ganska skönt. Men just nu är det inte så roligt, det pangar från fyrverkerier utanför och jag är stensäker på att jag kommer bli attackerad av en massa spindlar vilken sekund som helst. Paranoid till tusen. Jag har i alla fall ätit mörk choklad så att jag har ont i magen, och lite annanas till. Inte bra. Gott, men det känns inte bra. Måste bli bättre på mina promenader, det har inte blivit av. Det har varit för tråkigt väder, och sen blev jag sjuk. Funderar på om jag ska ta en morron promenad imorron, sedan komma in i värmen och dricka kaffe och äta frukost. Kanske. Men jag vägrar i alla fall att "avstå" från mat eller andra godheter för att jag inte motionerat. Jag får helt enkelt bli lite bättre på det, så jag inte behöver få ångest över att äta choklad- fast det är så svårt det där med, för jag kan nästan inte promenera mer än tio minuter innan min kropp säger ifrån. Whatever, en liten promenix imorron!

Nu ska jag snart ta och kolla på Interview with a vampire, första delen av Anne Rice's vampyrkrönika. När jag var mindre kollade jag och Erika jämt (eller det känns som att det var jämt i alla fall) på Queen of the damned, och den filmen är också en del av vampyrkrönikan. Håller på och läser sista delen; de dödligas förförare. Awesome! Men eftersom att alla är fristående (till viss del), och jag bara sett en av de filmatiserade, vill jag se den första.


Trevlig valborg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0