restless again

Blir dagens sista nu, jag är bara så rastlös så jag håller på att gå under! ..Har ingen aning om varför. Men det har faktiskt varit en riktigt lång dag, det känns lite som "va, är det fortfarande samma dag?!". Skulle vilja gå en promenad, men jag är för paranoid för att gå själv >: Och Fredrik spelar- plus att han inte vill uppmuntra mig till promenader, så han vill aldrig gå ut med mig. Hmpf. Njää.. men jag skulle kunna mysa in mig i en filt, göra lite té eller nåt och sätta mig på balkongen och läsa.. Jaja, det får bli som det blir!

Min älskling tyckte att vi skulle ha god mat idag, så han köpte mat från Hot chili- och namnam vad gott :D Men.. lite ångest kommer ju såklart på köpet. Och glass har han köpt, men jag vill inte ha glass- det känns som om jag bara trycker i mig "onyttigheter", och det vill jag inte. Så ingen glass för mig. Men bok! Nu! :D


Ha en bra kväll, nurå! (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0