right back at ya

Hej hej, gissa vem som över natten blev superdålig? - Emily! Riktigt kul, eller inte. Halsen känns som en golfboll och näsan rinner utan självbehärskning. Det var ju lite smålustigt eftersom att jag nääästan tänkt stanna hemma idag ändå och jobba, men igårkväll bestämde jag mig faktiskt för att åka. Men så blev det ju inte då. Och sedan fick jag sms om att de provat mössorna i skolan, men att de flesta var för små! Goddamnit. Jag får helt enkelt lita på att min inte är för lite, åka till skolan med dagens utseende för att testa mössan känns inte alls lockande. Och jag är 95 % säker på att jag medvetet tog en storlek större, som jag alltid gör oavsett vad det gäller. Men det är ganska ironiskt!

Som tur är har jag jäklans massa téer hemma, men honungen börjar ta slut. Även fast att jag är en trogen kaffenarkoman, så har jag en stor kärlek till té också. Det är som en bästa kompis som alltid finns där, liksom. Som jämt vill mysa, göra mig varm och lugn. Haha, vad flummigt! :D


Nej, nu ska jag ta och försöka samla ihop all information jag behöver till att göra den där filmen om Manson, den ska vara klar imorron. Wish me luck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0