the island

Äntligen är det lov! Så otroligt skönt, faktiskt. Och det började ju bara bra, i alla fall! Som varje år på skolan så fick vi leta ett påskägg. Tycker att det är riktigt mysigt med den traditionen, även om jag egentligen inte alls vill ha ett. :p Men tanken är rolig! Så alla får varsitt ägg som man ska hitta, där det står ens namn på. Fyllt med godis! Självklart är det bara massa gott godis i mitt.. <x ska spara tills på lördag, annars blir det jobbigt om jag skulle börja äta ur det nu. Det är ju trots allt bara torsdag, även fast att det känns som fredag.

Känner mig duktig idag också, för det första jag gjorde när jag kom hem var att diska! Duktigt av mig! Och nu ikväll kom Mia förbi en sväng. Té och en massa prat, det gillas. <3 Är otroligt trött, ska lägga mig snart. Kollar på The island på 6:an, var och såg den på bio för flera år sen med Erika, har inte sett den sen dess, men den är bra! Lite läskig, faktiskt. Inte på ett sätt som med typ zombiefilmer, men just det att de blir klonade och att organen etc till operationer tas därifrån. Det skulle ju inte vara helt omöjligt!

Nej, ska fortsätta kika på filmen nu innan jag ska lägga mig. Ha en bra torsdag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0