the last fight

Skola nu, är riktigt supertrött idag med. Ikväll ska jag ligga i sängen senast 21:30! Så är det bara. Nu sitter jag i alla fall och har foto B, har gjort klart en uppgift som legat och släpat nästan ett halvår! Duktigt. Och gissa vad jag hittade på spotify?! Nya låtar med Bullet for my valentine! Helt underbart! Måste erkänna att det har varit mitt favoritband sedan jag var typ 14! Låten Tears don't fall har jag otroligt många minnen till. Varje dag när jag behövde stänga ute världen, då var det den låten som gällde. För två år sedan på Metaltown var de där, och jag lovar att jag bölade som en galen 12åring då när den låten spelades! :') Och nu är det helt klart att det blir till Metaltown även i år! Och där ska även favorit bandet spela <3! Dock verkar det som om jag och Fredrik får åka ensam, men. Blir nog roligt det med! En liten myssemester bara jag och Fredrik (:

Nej, nu ska jag fortsätta med pluggandet, så hörs vi säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0