beautiful blogger award

Tack så mycket till frida nilsson för denna Award! (:



När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg, länka till den bloggare som man fått awarden av, skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.
Lätt som en plätt alltså!

..och sen har resten av dem jag läser redan fått :'D


7 "intressanta" saker om Emily

Jag är superrädd för mörker
Mitt hår är den känsligaste delen av migsjälv
Jag räknar kissen Mitzi att vara min bebis
Jag är hårdrockare in i hjärtat
Jag har skostorlek 37
Just nu (trots allt som hänt i sommar) är jag faktiskt lite småkär..
Jag älskar yoghurt





Kommentarer
Postat av: Mammsen

GRATTIS!-:)

KUL!



Puss o kram

Mammsen

2010-08-17 @ 17:53:26
Postat av: Josefin

Åh, tack vad gulligt! ^.^ Fast länken fungerade inte? Prova att klistra in denna:



http://josefinstaaf.com



Hoppas du har en trevlig kväll och tack för att du läser min blogg! ♥



xxx

2010-08-17 @ 20:15:26
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0