beauty queen

Hallå! Hehe, är visst inte så bra på att skriva på söndagar. Thats life! Har suttit i soffan heeela dagen och kollat på "Crowned, mother of all pageants". Så otroligt korkat så det blir underhållande, alltså. Haha, jag älskar verkligen och kika på sånt här, känner mig verkligen lycklig lottad i all min vardagliga misär faktiskt. Haha. En del jordgubbar har det blivit, en hel del kaffe och god frukost. Snart ska jag hoppa i duschen och försöka göra mig lite fin inför veckan. Fixa naglar och sånt bajs.

Snart är det finalen i Crowned, så det ska jag kika på och sen duscha och grejja! :D Hörs senare. ^^

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack för den här helgen!

Det har vart helt fantastiskt!

Nästa helg drar vi igång Legend of the Seeker maran!



Kramar kärlek

2010-08-08 @ 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0