follower

Godmorgon! Måndag morgon, två veckor kvar. Baara två veckor. Det ska jag nog överleva, va? Jobbar sent dom sista veckorna, extra sovmorgon. Woho. Höhö. Är överraskande pigg idag, med tanke på att det tog jättelång tid innan jag kunde somna.. menmen. Nu har jag i alla fall anlänt på jobbet, kaffet står och väntar, och om åtta minuter måste jag vara inloggad. Boken ligger bredvid mig också, hoppas att jag hinner läsa idag. Beror helt på hur mycket det ringer idag, förhoppningsvis ingenting! Haha. Jaja. Vi får höras mer efter lunch!

 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

... Men det är skönt att ha dig här, även om jag förstår att du hellre vill vara hemma-:)

Förhoppningsvis så blir det en lugn dag.....



Puss o kram

Mammsen

2010-08-02 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0