great cold distance

Godmorgon! Har just ätit frukost, sitter nu och kikar på nyheterna. Det är verkligen höstväder här uppe nu, suger ganska hårt. Hoppas på att det blir sånt där fint höstväder, mycket sol och fina färger. Det kan jag leva med. Måste försöka fota nu snart också.. har sagt det hur länge som hellst, men har inte gjort det ändå. Men om det blir fint höstväder blir det nog inte så svårt att komma ut. Höhö.

Jag ska börja klä på mig och så och fixa håret. Hoppas kafeterian (stavas?) har öppet nu direkt på morronen.. måste ha kaffe när jag kommer dit. Är fortfarande en timme tidigt, men om en timme kommer det slå in som satan. Om jag känner migsjälv rätt.

Jaja. Ha en bra dag, hörs senare när jag slutat! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

HejSessan,



Då hoppas jag du får en riktigt trevlig dag! - Jag tror nog det stavas cafeterian - men är osäker-:)



Puss o kram

2010-08-31 @ 08:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0