home, the greatest of all

Hallå! Sorry för dålig uppdatering, orkade inte göra något igår när jag väl kom hem- kollade på film och somnade i soffan. (x Höhö. Men, lördag idag betyder nya tag! :D Har ätit frukost och kikat på när Blondinbella gästade nyhetsmorgon. En kvinna att beundra! De som "klankar ner" på henne har inte alls läst hennes blogg, eller förstått vad det är hon gör överhuvudtaget. Inspirerande är vad hon är. Ska köpa hennes nya bok, Egoboost och det ska bli riktigt spännande tycker jag.

Hur som, så innan jag springer på Ica och köper kattsand tänkte jag slänga upp lite bilder på lägenheten! (:










Kommentarer
Postat av: Anna - Mor till sonen Dizel♡

snyggt ;)

2010-08-07 @ 12:14:42
URL: http://misspurple.se
Postat av: Mammsen

Riktigt snyggt Sessan!-:) I LIKE!

Hoppas du njuter helgen..... Saknar dig dock. Men, men... I morn är du här igen!

- Tiger tyckte förresten VÄLDIGT MYCKET om pizza... inklusiva äpplen-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-08-07 @ 15:07:32
Postat av: Fredrik

Skönt att ha dig hemma:)

ch vår lägenhet är riktigt snygg.

Skönt att städa ur den idag:)

2010-08-07 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0