i'm a coco nut

Godmorgon! Visst är det väl onsdag idag va? Har helt tappat greppet om dagarna, haha. Då har jag inte ens varit ledig halva tiden (x Hehe. Är egentligen inte en "göra-ingenting-människa"; det funkar någon dag, typ en helg. Sen blir jag degig och slö och rastlös.

Idag är det inte lika fint väder ute, buuh. Och jag håller på att bli förkyld, verkar det som. Ganska bra tajmat, va? Kunde väl ha väntat någon dag till i alla fall, så näsan fått läka liite mer i alla fall. Tss. Jaja. Tänkte rekommendera en kräm, från the Bodyshop- kokoskräm som förhindrar torr och sprucken hud, samt håller den mjuk och fräsch. Funkar superbra, tycker jag! Värt varje krona- 165 kronor på the Bodyshop (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Det regnar här också. Tråkigt!

Var det den krämen du köppte som jag nosade på? Den är riktigt bra!



2010-08-18 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0