it's the middle of the week

God morgon! Sorry att jag inte uppdaterade igår, fick besök av Fredrik och jag var alldeles för trött för att orka öppna datorn. Haha. Vi gick en timmes promenad runt i Ljusdal, på ställen jag inte varit på i flera år nu. Kändes skitskumt.. längtar verkligen till jag slutar på fredag....... -.-' Och idag är det ju onsdag, så det är inte så långt kvar nu. Nej, det är det inte. *Överbevisamigsjälvomattjaginteskasättamigpåbussenochåka*

Puuh. Lite kaffe tror jag nog kan hjälpa mig nu, skriver lite mer senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det var trevligt med lite mer besök.-:)

- Tycker dock fortfarande inte det är trevligt att du bara har 3 dagar kvar här snöft

2010-08-11 @ 09:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0