my fall will be for you

Godmorgon allihop! Tråkig dag idag, alldeles grått ute. Men pigg är jag, och hittills på ganska bra humör- tror jag. Det tar några timmar från det att jag klivit upp innan jag blir någorlunda human, så det kan fortfarande hinna ändras. Morgonsura Emily! Haha. Jaja, så är det. Igår somnade jag ganska tidigt, och har sovit helt okej. Skönt måste jag säga. Att läsa tills ögonen inte kan hålla sig öppen längre, det funkar ganska bra det.

Nej, dricka kaffe och kika runt på diverse bloggar och DN.se får det bli innan jag sätter mig och läser. Hör senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

NEJJJJ, du er da ikke morgensur!!! Det har jeg ALDRIG opfattet-:)

2010-08-03 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0