no matter what i say

God kväll allesamman! Just ätit middag, en härlig omelett blev det. Nu sitter jag och lyssnar på In this Moment "the promise", den är helt underbar. Känner mig sugen på att packa ihop mina grejjer och åka iväg någonstans. Liksom börja om igen. Eller, på ett sätt har jag ju typ gjort det nu när jag flyttade till Sundsvall. Kanske inte på det här sättet, men ändå en del. Det liksom tär på mig att vara i Ljusdal. En sommar är jättejobbig- det finns alldeles för många minnen här som trycker på. När jag ser några av "dem" så ja.. det trycker i magen och jag känner mig lika obetydlig som när jag var femton. Usch, nej jag vill bara att nästa vecka ska gå snabbt så jag får stanna hemma en stund.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Uscha... Du måste höra av dig om du vill prata. Jag finns för dig. Och du betyder massor för mig. Kram<3

2010-08-05 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0