on and on the mist was fading

Hallå! Just ätit en supergod middag, och jag måste nästan säga att det var jag som gjorde den :D Haha, jag som inte kan laga mat alls i princip. Några veckor tillbaka så marinerade Fredrik kött och la i frysen, så det tog vi fram och stekte med banan och så lite pasta till. Och BBQ sås. Mumma :D Bakat bröd idag med, värsta effektiv jöh. Ska jäsa i soffan nu med kaffe och Legend of the seeker! Sen lite senare ska vi äta jordgubbar och Ben&Jerrys.

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

VA?!?! Har du lagat mat!?! Fantastisk-:) Njut glassen. Jag är avundssjuk. Vi har bara BIG PACK i fryset, och det är inte så gott-:)

2010-08-07 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0