once again i become a nerd

Hallå! Hehe, efter att Fredriks WoW- konto blivit hackat två gånger på samma kväll, kan jag nu sitta och spela lite på en gubbe jag gjort där- dumjävlarna som hackade hade fyllt på med en månads speltid. Yay! :D Så, nu sitter jag och spelar lite Wow. Jag har saknat att spela under sommaren.. Ehehe. Ja, jag är ganska nördig av mig. ^^ Men det är kul, tycker jag. Längtar till jag kan fylla på mitt eget konto så jag kan spela på min warlock.. Ooh, mäktigt. ^^

Hm, det blåser jättemycket här idag, och ett fönster blåste upp- det stod på glänt med en jättetung ljusstake som stopp och även den åkte ner. På det nya soffbordet. Det syns. Men, det positiva i det är att jag jämt har gått och väntat på att det ska hända, fast i bilden jag projicerat fram så hamnade Mitzi under ljusstaken och blev supermosad.. vilket hon tack och lov inte blev nu då. Så det är ju lite bra i alla fall. Ett bord går att ersätta, men det gör inte ett djur.

Nej, ska spela lite mer nu jag! Hörs senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0