paid in full

Godmorgon, å du härliga fredag! Äntliiigen är det fredag! Bah, har verkligen längtat efter denna dag. Åka hem ikväll, hem till go Mitzi och min underbara mysiga hemtrevliga lägenhet :D Haha. Det känns såå bra. Hoppas på en lugn och tyst dag idag, tvivlar på det men. Man kan ju alltid hoppas! Så jag kan sitta och läsa och så. Den där boken jag började på igår är riktigt bra, lite ovant språk i en roman bara. Är van vid språket som är i fantasyböcker; inte lika enkelt. Det krävs mer av en författare att skriva fantasy/ äventyr/ sci- fi än det gör med romaner. Men den är bra ändå!

För övrigt för er som bryr er, så har jag riktigt ont i lederna idag. Jag får det ibland, det är som om de låser sig. Känner mig som en 80 åring eller så. Pff. Idag är det tack och lov bara benet, en gång fick jag det i höften. Haha. Det bara kommer också, och håller i sig allt från en dag till några minuter. Benen brukar jag få i för det mesta, och då brukar det sitta i en dag eller två. Jag får väl skylla migsjälv, i och för sig, men det gör ONT. (Anledningen till att jag får skylla migsjälv är för att det är ett resultat från mina år av för mycket träning och alldeles för lite mat.)

Nej, hämta lite kaffe och förbereda inför dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0