there and back again

Hejhej! Japp, då var denna skoldag (hm, av någon anledning känns det fel att kalla det skoldag..) avklarad. Fick mest bara information om hur vi kommer jobba, vi fick lite kursintroduktion och sådär. Kommer verkligen bli superkul att börja, längtar som en galning. På torsdag har vi första "riktiga" föreläsning, kommer vara Hälsa ur heletsperspektiv. Har ju redan läst hälsopedagogik, men det är alltid kul och är säkert på en annan nivå nu på universitetet. Är väldigt tacksam för att jag liksom klickat med en tjej, så jag inte springer runt ensam som en yr höna. Blir nog bra det här!

Nej, nu blir jag faktiskt tvungen att göra lite kaffe (jäklar, jag måste skaffa en termomugg som jag kan ta med mig annars kommer det bli dyyyrt med kaffe!) och beställa hem en del böcker som behövs inför den här kursen.. Stackars Nordea, som pappa brukar säga ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0