this will be the end of you

Goooodmorgon.. Gud så trött jag är idag. Puuh, dumma tisdag. Somnade i och för sig inte så sent igår, kollade på gossip girl till strax efter tio, sen läste jag till elva ungefär. Så sovit har jag, men ändå känns det som om jag skulle kunna sova hela dagen. Hmmm. Hoppas inte att jag får sitta på svenska linjen igen.. då måste jag ju jobba, alltså på riktigt. Har vant mig vid att inte ha så mycket att göra den här sommaren, och jag gillar det :D Haha.

Nej, jag längtar till fredag. Verkligen, like I doo! Men, ta mig igenom måndagen först. Får börja på det projektet, tror jag!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Nu ligger du ju lite efter Sessan. Det är tisdag!-:)

2010-08-10 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0