welcome to the gunshow

Godmorgon! Trött idag, tråkigt väder idag. Vill hem idag! Bara hem till Sundsvall och gosa med katten, sova förevigt och inte göra något alls. Tack och lov för att det är onsdag, snart helg! Puuh. Fredrik kom igår och hälsade på, var trevligt. Han hade med sig lite téer åt mig också, så nu har jag té på jobbet. Jag samlar lite på té, har hur mycket som hellst. Tycker att det är såå mysigt att ligga i soffan, eller i sängen för den delen, med en bok eller bra film och dricka té. Hehe.

Jaja. Inte många dagar kvar för mig nu! Tack och lov. Ska ta och logga in mig på telefonen nu, dricka kaffe och kika nyheter och så. Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bara en dag med tråkigt väder. Ingen höjdare dag at all... suck

Te? Tjoh! - varför inte!?!

2010-08-04 @ 09:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0