you spinn me right round

Hallå! Ha, vi fick helt oväntat besök strax innan mamma och pappa kom; Dennis och någon snubbe som hette Johan (tror jag). Men det var trevligt det med! (: Mamma och pappa kom, och då hade de med sig Mitzis present också, den tyckte hon om! Var trevligt att träffa päronen igen, var ju över en vecka sen jag åkte därifrån nu (x Haha. Fredrik fick en rakapparat i present, så nu har han ingen ursäkt längre xD

Själv så försöker jag gå in ett par högklackat i hopp om att kunna ha dem på onsdag när vi ska ut. Köpte dem i början av sommaren, och de sitter superbra på foten, fast och bra liksom, men de är jättehårda. Så jag försöker mjuka upp dem! <x Hehe. Nää, ta och kika på när Fredrik spelar lite Wow tror jag.. ^^ Hörs senare!


En elementsäng till min prinsessa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0