all glory to the one in existance

Hallå! Sovit klart nu, men jag skulle nog ha kunnat sovit en stund till.. Galet trött idag. Men det var kul igår, vet inte riktigt vad som hände men det slutade med att jag servade banden med mat och stod i baren och sånt. Haha, men det var kul! Tycker alltid att det är kul att jobba. Inte särskilt nöjd med bilderna dock.. vill ha en ny kamera.. Jag älskar min kamera, men jag vet inte om det är för att den börjar bli sliten, men det spelar ingen roll hur lång slutartid jag har eller hur lågt ISOtal jag har så blir bilderna ändå jättemörka... BUUH!

Men nu ska jag äta frukost! :D

Bulldog Mack



Billion Dollar Babies

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vad kul!

Bildernas kvalitet kan bero på att kameran börjar bli sliten. Vet ej om det går att byta lins, men det kan du ju diskutera med Chris. Han bör väl veta.

Tycker dock att bildarna blev ganska bra. Det var väl inte precis ljust i lokalen, så för mig ser det ut som normala klubb-konsert bilder-:)

2010-12-11 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0