cut her head from her goddamn shoulder

Hallå! Nu sitter jag på Brandgaraget i Hudik, hade inte tänkt att åka hit men kände att jag var grymt sugen på att fota ikväll. Så det ska jag göra, fota Billion Dollar Babies. Kul! Var jättekul att träffa tjejerna idag, mysigt och en massa skratt. Lovely! Kom fram till en del grejjer med arbetet, kalas! 

Och jag ringde högstadiet imorse och de ska skicka mina papper hem till mig i Sundsvall. Tanten som jag pratade med ba "behöver du dem nu?" Jag: "Ja, jag vill ha dem så fort som möjligt" hon: "Ja, men behöver du dem till nåt speciellt? Vi har ganska mycket att göra nu innan jul" Jag (blåljuger) "Ja, jag behöver dem till min praktik med universitetet som börjar efter jul för de vill ha tidigare papper" hahaha vilken lögn xD Men hon tog adress och allt så har jag dem inte om två veckor ska jag ringa igen. 

Nu blir det en skvätt kaffe i alla fall, läsa lite bloggar och så! (: Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej sessan,

Hoppas ni hade en trevlig kväll. Ser fram emot att se alla kort!

Tycker det är helt rätt att be att få ut dokumentationen från Högstadiet. Ska bli intressant-:)

Ska på fest i kväll. Är du förvånad? Tycker det var snällt av grabbarna att bjuda mig. Ska nog bli roligt. Vi ska ha dansk julmat! Nam Nam!

2010-12-11 @ 09:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0