i cry, when angels deserves to die

Hejhej! Nu har Emmelie just gått igen, har varit jättemysigt! Massa kaffe och prat om allt mellan himmel och jord, i princip :D Guld! Nu är jag ensam igen, tills Fredrik kommer hem sent ikväll någon gång... Undrar vad jag ska göra då? Jooo, kolla på säsong två av Vampire Diaries ^-^ Men nu sitter jag vid datorn och diggar System of a down, de är klara för Metaltown i Juni......!! Har sett jäkligt många band, flera har jag sett mer än en gång, men SOAD har jag faktiskt inte sett. Måste åka!!

..Och mamma; jag önskar mig skolböcker i julklapp! (du vet det där vi snacka om att om vi ändå ska köpa julklappar..) ;D

Ehehe. Ja, lite wow en stund? Jupp. Kulkul!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Yes sweetie-:)

Hvilke titler er det du savner? :D

2010-12-02 @ 19:39:49
Postat av: Josäfin :>

Hejsan :D

Det skulle verkligen var suuuper gulligt om du kunde rösta på min bild i den här tävligen :D Bild nummer 1 (=

http://frejalindskog.webblogg.se/2010/december/topp-10-till-omrostning.html

2010-12-02 @ 20:15:58
URL: http://jossanamigo.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0