i see all the young believers the target audience

Godmorgon! Är det någon som är lika trött som jag är idag? Hm, tror fasiken inte det x) Jag skulle kunna somna nu. Meen det går ju inte, är på jobbet redan. Tvivlar på att det kommer ringa så mycket idag, ganska skönt med en lugn dag såhär innan jul. Men då hinner jag läsa i Psykiatriboken också, perfect! Håller på och läser om gener, stammar etc. och man menar att det i grunden bara finns 15000 (har jag för mig att det var) stycken olika stammar i hela världen! Helt galet. Så det där med att "alla är släkt med alla" får ju liksom lite mer trovärdighet.

En positiv sak här nu är att de har bytt kaffemaskin så nu är kaffet faktiskt riktigt bra :D Hehe. Well well, have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0