i stare the eyes of my biggest fear, swallow pride i will persevere

Hejhej! Har just kommit hem igen. Lugn dag på jobbet, skönt! Och det fanns några grejjer som jag inte riktigt fick ihop så då frågade jag runt, och det slutade med att hela teamet sökte runt på internet om det xD Det var jättekul faktiskt (x Har även hunnit bestämma mig för att när jag göra den där tatueringen som Vickie också ska göra, det kommer i princip vara text och hjärta bara, så tänkte jag nästan göra en liten rosett bakom örat också. Hihi, tycker det skulle vara kul! (:

Jaja, ska snart äta middag. Är som vanligt superhungrig xD Haha, sen är det väl mest bara att fortsätta plugga antar jag (x




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0