i was never good enough

Hallå! Någon som har lika tråkigt som jag har det? Tycker att det är så värdelöst att bara vara hemma hela tiden, jag vill jobba, tjäna pengar, plugga som en dåre, vafan som hellst. Ett jobb vore nog det ultimata men det är fan omöjligt att få ett jobb så den tanken kan man ju släppa i några år framåt. Det går fan inte ens att få ett jobb på pressbyrån liksom. Tur att jag ska jobba över julen i alla fall i Ljusdal, men på grund av att det nästan är omöjligt att få fram information om hur schemat ser ut om två veckor vet jag fortfarande inte när jag kan börja/ sluta. Suger också ganska hårt. Ja, jag är pessimistisk idag.

Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0