i'll drink what you leak and i'll smoke what you sigh

Hejhej! (: Juust kommit tillbaka från lunch, blev någon form av kyckling rätt. Gottit! Ikväll satsar jag nog faktiskt på pizza på Bg.. och en cola! Fick ett sug efter cola när jag satt och pluggade efter jag ätit. Vet inte vad som är fel, i några år drack jag aldrig cola men nu det senaste halvåret har jag börjat bli sugen på det ganska ofta. Hehe, jaja period antar jag. Hyffsat lugnt, var ett tag när vi bara satt tre stycken och det var lunchtimme i Danmark som det ringde mycket, men nu är vi fler och det verkar som om lunchtimmarna snart är över så nu blir det nog lite lugnare igen. Jag är härmed klar med kapitlet om Neurovetenskap och har övergått till Psykiatrisk klassifikation och diagnostik, nååågot enklare! Och kaffet är klart, har dragit på mig en tjocktröja eftersom att det (av någon konstig anledning) alltid blir kallare efter lunch, och idag har jag även mina tofflor med mig. Glömde packa ner dem i resväskan som står i pappas bil, så då fick de komma med på jobbet :D

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0