take me, free me, see through to the core of me

Godmorgon! Har just sminkat mig och duschat, ska snart göra lite frukost och kaffe. Ska åka så jag är på skolan någonstans runt halv tio, blir bra det! Har inte kollat på min rapport nu i en vecka, och jag har fått lite tips av Emmelie, så nu borde det kunna bli riktigt bra med lite finslip. Det är  klart, jag har aldrig en aning om jag får E eller inte, men vafan. Men i alla fall så att det känns som om den blir bra!

Fredrik ska åka på elgiganten så fort de öppnar för att köpa Cataclysm. Hihi niiice :D Hade tänkt att vänta tills jag är säker på att det finns pengar till det, men idag kostar det bara 149 kronor där.. Och från och med imorron 249. Så då känner jag att jag lika bra kan köpa det idag! Men jaja. Kan ju säga att min budget sprack ganska snabbt när jag inte fick pengar som jag skulle.. Fast snart är det tillbaka på plus sidan som det verkar. Ääh palla prata pengar. Haha xD

Ska äta lite nu! (: Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du får givetvis ett bra resultat!

Hoppas du får kul med nya spelet!

Ha en skön dag!

2010-12-07 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0