they'll try to push drug that keep us all dumbed down

Hallå! Nu är jag hemma efter en mysig dag med Emmelie och Sofia. Hittade lite grejjer som kan vara fina julklappar, så nu väntar jag bara på att få mina pengar (: Var ganska mycket folk där för att vara en tisdag, men jaja. Det var trevligt i alla fall! ..Och välbehövt :D

Och spelet är införskaffat, haha ganska fail att vi köpte två av spelen (man måste köpa ett eget för att kunna uppgradera) billigare än Dennis köpte sitt xD *In yo' face!* Och jag längtar till att få uppgradera mitt konto och börja ^-^ Snaart blir det middag.. sen.. titta på när Fredrik spelar? (x Ja, jag har jättemycket att göra xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0