you used to be like my twin and all thats been, was it all for nothing?

Godmorgon! Sitter och äter lite frukost nu, ska iväg till Karima sen och träffa tjejerna. Försöka bli klar med uppgiften. Blir supertrevligt! Något som däremot inte är lika trevligt är Mitzi som verkar vara klar till att para sig (x Hon jamar helt otroligt och är jättejollig hela tiden, humörsvängningar och så. Haha, helt otroligt vad högt hon kan låta om hon väl vill xD Tur att vi inte har en hankatt nu du ^-^

Men nu ska jag dricka kaffe och så innan jag ska börja göra mig lite klar att gå (: Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men Emily, vi har ju en hankatt..... Om du vill ha småttingar, så går det bra för mig-:) (kan jag ju kastrera killen efteråt och ta 1 eller 2 av småttingarna :D

2010-12-17 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0