and i'm tired today

Godmorgon! FREDAG FREDAG FREDAG! Hallelujah! Ska bli så skönt att åka hem ikväll, faktiskt! Och framför mig har jag en luugn helg; mysa med katten (som jag saknar henne!), sol på altanen, läsning, film, slappa.. you name it! Ska bli så skönt. Honestly! Ska nog ner på stan en sväng imorgon, men. Det är ju bara kul det med! Hur som, ska jag först bli klar med den här arbetsdagen, vilket jag är 17:15 idag. Då blir det till att springa till bussen! Lite spännande idag, för mamma och pappa ska åka till Dalarna idag och titta på en 8 månaders hankatt, som är i av samma blandning som Mitzi; Europé och Bengal. Hihi, myysigt! :D Så förhoppningsvis blir dom kattägare idag. :D

Nej, jag ska läsa lite i boken nu, men hörs senare! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0