ben&jerrys

Hallå! Flera timmar senare landar jag i lägenheten, och känner mig verkligen hemma. Skönt! Verkligen, kan inte beskriva det. Och jag fick min älskade medicin! :D Hallelujah! Dock är det tydligen en medicin som är väldigt.. jag vill inte säga farlig, men. Jag måste börja helt om med den nu, så inte förräns om en månad är jag uppe i min vanliga dos. Det suger lite, men. Bättre än inget alls! Riktigt skum läkare, dock. Och jag ska skrivas över till psykiatrin i Sundsvall.. Hm, blir skumt att praktisera där sen! Haha. Jaja.

Jag har även hunnit med att köpa en ny body lotion från the body shop, kokos :D yaay! Och ikväll ska jag och Fredrik grilla, äta Ben&Jerrys och kolla på film! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

HERLIGT!

Jeg har pudset vinduer og lyttet på Muse! Jeg er glad for jeg købte 2 plader. DE ER F.....g good!

2010-07-23 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0