happy b-day

GRATTIS TILL MIN KÄRA MOR IDAG! <3

Och för övrigt, så god morgon! Det regnade hela natten här, men nu är det så fint igen så. Och Mitzi är verkligen underbar att sova med! Hela natten har hon legat mot mitt bröst/ halsen och kurrat och varit supermysig. Hihi. <3 Buuh, måste vara borta en till vecka från henne nu. Det tycker vi inte om. Och jag har ingen aning om när jag ska sätta mig på bussen till Hudik, halv två eller halv sex? Hm. Jag får klura lite på det där en stund. Ska äta frukost nu med tv: tror jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Og tak-:)!

Jeg glæder mig til at se dig igen-:)



Puss o kram så længe

Mammsen

2010-07-18 @ 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0