home sweet home!

Ååh, just kommit hem till Sundsvall och min älsklingskatt. Ååh, som jag har längtat! Och Fredrik hade bakat bröd, så det fanns när jag kom hem. Ganska gulligt, tycker jag! Och gott som satan! Hann bli extremt hungrig nu innan jag kom hem, så det satt fint. Funderar på att göra lite té och mysa ner mig i soffan faktiskt. Men Mitzi, såklart! Och mamma och pappa hämtade katten! Ooh, vad jag längtar till att åka dit på söndag och kika på honom. Haha, hoppas hon skickar lite bilder... *hinthint* Nej, borta är väldigt bra, men hemma är ändå alltid bäst!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,



Du kommer at elske ham. Han er så sød!-:)



Jeg vil også have nogen der bager brød til mig når jeg kommer hjem. Du er forbasket heldig!



Puss o kram

Mammsen

2010-07-16 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0