i can't believe this is my home

God morgon! Jag kan ju bara säga att den här lägenheten är alldeles för fin för mig! Sjuukt fräsch lägenhet, helt nyrenoverad från topp till tå. Öppen och ljus är den med, även fast att den ligger lite under markhöjd. Tog tid att flytta emellan igår, och idag ska vi in till Hudik och göra klart det sista. (Plus att jag ska träffa psykologen!) Och riktigt skönt att träffa Jocke igen, hade verkligen saknat pojken! Han sover här, och antagligen gör han det till imorron med. Inte mig emot :D Så fort vi börjat få någon ordning här så slänger jag upp någon bild, det är verkligen en dröm lägenhet.

Apropå ingenting, så igår när vi först kom till Sundsvall och skulle hämta nycklarna till lägenheten, så skickade vi iväg Fredrik och hans bror att göra det, medans jag, Jocke och Andreas gick och köpte thaimat, och när vi gjorde det hade jag Mitzi med mig i buren (ville ju inte lämna henne ensam, direkt), och då var det en kille som frågade om det var en Bengal! :D Kändes astufft, men nedslaget fick jag ju bekänna att hon inte var renrasig utan "bara" 50%. Men häftigt att han såg det genom gallret.

Nej, nu ska jag ta och försöka väcka huset så vi kan börja göra oss klar inför att åka till hudik! Hörs nog senare ikväll någon gång!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Godt at høre at den nye plads bekommer dig vel. Jeg glæder mig til at se den-:)

Måske allerede på fredag? Må checke det med chaffissen-:)

I morgen bliver det Bogense. I aften skal vi spise med Ella og JP på en lokal restaurant. Håber det bliver godt.

PS: Det er 31 grader. Det er en anelse for varmt for min smag.

Puss o kram

Mammsen

2010-07-02 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0