i love shoes, all the way

Hallå! Nu har jag kommit hem från stan igen, för en stund sen i och för sig, men. Hihi, stötte på ett par ursöta ballerinor på skorean, yay! :D Känns lite skumt det där, förut hade jag ett par som jag använde jämt, nu har jag typ.. 9-10 par skor jag skiftar mellan. (x Haha, men det gör inte mig något! Det blev jävligt varmt dock när jag skulle gå hem, och jag gick in och köpte kattsand på vägen, höhö. Tur att man är stark och vältränad! xD Eller inte. Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hade velat haft en filmkväll med någon. Mysas lite. Men inte kväll som det verkar.

Äh. Skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ta på dem så jag kan få se dem i morgon-:)

2010-07-17 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0