just a rainy perfect day

Hallå! Var en mysig kväll igår, ingen dans eller så, men bara skönt häng på stan. Mysig liten bar, eller vad man ska kalla det. Där kommer jag nog spendera många kvällar, känns det som! Vaknade runt elva idag, klev upp och åt och har tvättat/ kollat på mythbusters hela dagen nu. Ska snart börja göra mig klar inför att åka tillbaka till ljusdal. Jag skulle helst vilja vara kvar, menmen.. Tre veckor, det klarar jag nog! Och piercingtid är bokad, 14 augusti klockan 13:00! Awesome!

Nej, jag ska ta och fixa studielån och annat viktigt nu. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Kul at höra att du hade en trevlig kväll. - Det regnar här också. Tiger har precis ätit en leverpastej macka (mummsi), och pappsen tvättar.

Vi ses i kväll!-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-07-25 @ 15:01:56
Postat av: Anonym

Piercing tid? spännande! vart ska du pierca dig? ^^

2010-07-28 @ 20:06:38
Postat av: emily

Svar;

Det ska bli septum, och jag är jätteskrajj inför det! :D

2010-07-28 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0