need a cup of coffee.. and a piece of cake!

Godmorgon!.. Är superdupertrött idag. Kollade på filmen igår, och snyftkalas blev det. Jäklar vilken film. Uscha. Tänker inte avslöja något, men jag rekommenderar den verkligen. Hur som är jag jättetrött idag, var vaken lite för länge igår och nu skulle jag kunna sova flera timmar, känns det som. Tack och lov för torsdag idag! Hoppas på en lugn dag, orkar inte med en massa samtal idag.. det är jag för trött för!

Höhö. Jaja, vi har fika idag i alla fall. Lite tidigt fortfarande, men nästa gång jag hämtar kaffe kanske det slinker ner lite kaka.. :D  

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Oh nej, menar du den filmen du skrev om, "Remember Me"? Är det inte om en tjej som heter antingen summer eller autumn? Isåfall är det en av de sämsta filmerna jag sett! :P Hehe för mycket kärleks-smusch för min del tror jag ^^

Men trots våran skilda film-smak lyckas vi komma ganska bra överens ändå ;)

<3

2010-07-29 @ 11:12:46
Postat av: emily!

Nejnej, Mia det hette hon inte! Jag tror faktiskt att du skulle tycka om den här, den slutar absolut inte som man skulle tro. Kärlek, ja, men absolut inte en klassisk kärleksfilm! :D

puss! <3

2010-07-29 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0