overcome this

Godmorgon! Idag är jag jättepigg och utvilad. Somnade vid tio igårkväll, det behövdes. La mig och läste, är snart klar med del tre i Den mörka materian- så himla spännande! Vill inte lägga ifrån mig boken, men. Det verkar inte ringa mycket idag, inte än i alla fall så jag kan säkert hinna läsa idag med! Lovely. Hoppas att dagen går snabbt så jag kan åka till Sundsvall! Jippi. Och eftersom att jag slutar tidigt, så hinner jag med sista tåget från Hudik, så istället för att vara hemma runt nio ikväll, så kommer jag hem runt halv åtta! Freaking awesome.

Nää, ta och dricka lite kaffe och läsa bloggar.. apropå bloggar så tycker jag att alla borde blogga! (x haha. Äh, hörs senare! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0