remember me

Hallå! Puuh, blev inte så många på jobbet idag så det blir mycket samtal! Innan lunch har jag haft det jag normalt brukar ha under en hel dag.. Inte så roligt, men. Spela patient kan man ju göra i alla fall (x Höhö. Jag ska hur som till hudik en sväng när jag slutar, tänkte att jag skulle ta och hjälpa Fredrik med att städa den gamla lägenheten. Trots allt bodde jag där ett år, så. Känns väl inte mer än rättvist! Och sen ikväll när jag kommer tillbaka till Ljusdal ska jag titta på Remember me, den verkar så bra. Så det så! 

Men nu ska jag dricka lite kaffe såhär efter lunch, och spela patient! :D Hörs senare!

 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

En noget stresset dag, synes jeg. Jeg gläder mig bare til at komme hjem og slappe af-:)

2010-07-27 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0