we're to good to be true

Hallå! Just kommit tillbaka från lunch.. inte för att det blev så mycket lunch, för jag var så hungrig innan så jag åt upp allt då :D Hihi, mobbas inte! Men jag sprang in på coop och köpte lite varma koppen, så i ´fall jag blir super hungrig igen, så finns det lite åt mig. Höhö. Vi har fått en massa ballonger och lite andra presenter här nu, en massa från HP för att vi varit så duktiga! :D Awesome! Haha. Nej, fyra timmar kvar sen ska jag hem till mamma och pappa och leka med deras myskatt!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

HAHAHA. Jag är säker på pappsen blir super-glad för sin nya is-skrapare-:)

Visst är han mysig, den lilla Tiger!?! - Han är så söööööt. Sov i min säng i natt och låg där och mysade hela natten. När jag var uppe på toan vid 4 så gick han med. Sen tillbaka i sängen och somnade om med en gång.

Puss o kram

Mammsen

2010-07-20 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0