all good things comes to an end

Hejhej! Har nyss kommit hem från skolan, har i princip bara gjort ingenting och spelat basket. Kul! Dock så fick jag höra idag att jag hade en grejj kvar i svenskan, men den tog tio minuter att göra sen var det klart. Sen ännu mera basket! :D Awesome! Jag vill inte alls sluta och skiljas från klassen, inte alls. Ju mer jag umgås och ju närmare slutet kommer ju mindre vill jag sluta. >': Vilka ska jag umgås med sen då? Inte direkt att jag har hur många kompisar som helst som trånar efter min uppmärksamhet.. Just nu känner jag som om jag gått miste om en massa under gymnasiet, alla stunder då man kunnat umgåtts, liksom på riktigt. Och just nu, i detta ögonblick känner jag mig ensammast i världen. Och (håll i hatten nu) Fredrik jobbar även idag, så ännu mer ensamhet står på tur. Hallelujah. Kommer inte sluta bra det här..


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men gumman,

Du har ju Mitzi -:)

Skämt åtsido. Jag förstår dig. Men, men. Nästa vecka tjejen - då blir det nya utmaningar-:)

Tycker ändå du ska försöka hålla kontakten med alla som du tycker om i klassen.....



Puss o kram

Mammsen

2010-06-07 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0